Reserveren
Wij snappen goed dat u tweedehands artikelen voor aankoop het liefst eerst goed zou willen bekijken.
Want ingebrachte artikelen moeten volgens onze voorwaarden dan wel goed en bruikbaar zijn, ze blijven natuurlijk tweedehands.
Reserveren (lees: een tijdje apart zetten) bleek in de praktijk administratief en vooral logistiek echter nauwelijks te doen.
Door de grote en dagelijks wisselende voorraad maar met name ook door het grote aantal ongebruikt 'verlopende' reserveringen.
Artikelen telefonisch of via een contactformulier reserveren is daarom helaas niet (meer) mogelijk.
Eerst bekijken in de winkel in Vinkeveen
Eerst in onze winkel komen kijken kan natuurlijk altijd.
Alleen kunnen wij dan niet garanderen dat het door u beoogde artikel voor die tijd niet verkocht wordt.
U kunt echter zelf regelen dat u niet voor niets komt, zonder direct definitief aan een artikel vast te zitten.
Leg daarvoor het artikel in uw winkelkar en betaal via de kassa.
Klik daarbij dan onder
Contactgegevens en aflevering de optie
afhalen aan.
Als een artikel betaald is, kan het niet meer aan een ander verkocht worden.
U krijgt van ons een mailtje zodra het artikel voor u klaar ligt.
Als u bij ons in de winkel besluit, dat het artikel toch niet is wat u hoopte, dan kunt u dat direct ter plekke aangeven.
U krijgt dan de volledige aankoopsom terug, naar wens contant of via uw bankrekening.
Ook als u het artikel meeneemt kunt u het later eventueel nog terugbrengen, bijvoorbeeld als het niet mocht passen.
Mits een en ander gebeurt binnen de standaard retourtermijn van een week.
Thuis bekijken
Indien dat voor het betreffende artikel mogelijk is, dan kunt u het ook laten verzenden om het thuis te bekijken.
Ook dan kunt u het artikel eventueel retourneren.
De retourkosten zijn in dat geval echter voor uw eigen rekening.
Klik hier voor de afwijkende retourvoorwaarden.